Hell is chrome
Vilken tid.
Vi har fått levererat nya böcker från tryckeriet (mer info kommer säkert), Per har behövt flytthjälp och jag har varit på utflykt till Sturup Race Way för att se kortbane-SM i cykel, men kanske framförallt är vi nöjda med statistiken (vi gillar sport som ni vet) som vi nu får ta del av hos Adlibris, ett axplock, det är stor majoritet tjejer som köper Asli Erdogan, 100% killar som köper Daniil Charms och ingen, verkligen ingen, under 30 som köpt Péter Nádas Egen död, ja döden är väl något vi lär känna bättre ju äldre vi är! Nu är ju allt detta vår försäljning genom Adlibris och ännu så länge endast året 2009, men nog att man fastnar, fördjupar sig helt enkelt och funderar ut mäktigt imponerande marknadsföringskampanjer…
Etiketter:
Asli Erdogan,
cykel,
Daniil Charms,
Péter Nádas,
statistik
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Oj, då blir man ju allt lite sugen på att köpa "Egen död" och vara den enda unika köparen under 30. En pinne i statistiken. Jag har cirka ett halvår på mig...
SvaraRadera/Lisa
Skynda skynda, både ungdomen och boken tar ju slut!
SvaraRadera